Saturday, June 30, 2007

Trying...

I'm trying very very hard to concentrate on my stupid report, but I just can't. There's always the thought of you in my mind. I knew it would be hard, but not this hard, from what I heard. And I never gave it a thought because I felt it would never happen.

I was wrong about that.

My empty right hand,
my empty ear piercing,
my empty wrist,
my empty heart.


This takes some getting used to.


What about you?
Are you alright?
How are you now?


I miss you.

=((

I said I wouldn't cry after yesterday.

But...

=((


I'll be better.






是你把我推开的。
但为什么我还想把你拉回?






人。。。
就是这么矛盾吧。

A change

Change of blog address again. Though I couldn't use back the old one after I regretted changing it. Because I wanted to use it to write "I've moved", but the address isn't allowed anymore. So yeah. Too bad dudes.

This blog address has been mine for quite some time already. But decided to use it again, because well, I haven't got much creativity for a new one. Lol.

I guess a new change is good, once in a while.
I hope... I don't know what I'm hoping for.

Friday, June 29, 2007

The End.

Of the story of Us.




It's now me.




Back to square one I guess.




Thou shalt not cry anymore. After today. I will stop.













Skipped school with the knowledge of the Faci. She's really nice. Thank you so much.

Thursday, June 28, 2007

永远。。。

捉住我的手,
不要放开,
永远。










没这回事吧?
没有永远。
没有。。。

Dreaming?

Can't live with one
Can't live without one

Haha.


难道这都是一场梦?
还是这是一场噩梦。
我想快点醒来。






不要伤心 =)

DEADlines

Yeah. I'm so dead. 4th of July means so many things. Not the Independence Day thingy, but DEADlines for me. And many others I think.

4th July
Melissa's Birthday
Report Deadline (oh I am so screwed)
Final Theory!! Hahaha. 2nd try. Whee~

5th July
Karling's Birthday

Okayyyy.... So how? Haha. I'm not going for work on Saturday. Am going to FINISH my report by Saturday!!! I MUST DO IT!! Otherwise everything else is screwed and I might not even graduate! OH THE HORRORS!! Lol.

I try I try I try to always smile. =))

只要笑一笑,没什么事过不了。(微笑pasta)

Wednesday, June 27, 2007

Invisible - Clay Aiken

What are you doing tonight
I wish I could be a fly on your wall
Are you really alone
Still in your dreams
Why can't I bring you into my life
What would it take to make you see that I'm alive

[Chorus]

If I was invisible
Then I could just watch you in your room
If I was invisible
I'd make you mine tonight
If hearts were unbreakable
Then I can just tell you where I stand
I would be the smartest man
If I was invisible
(Wait..I already am)

I saw your face in the crowd
I called out your name
You don't hear a sound
I keep tracing your steps
Each move that you make
Wish I could be what goes through your mind
Wish you could touch me with the colors of your life

[Chorus]

If I was invisible
Then I could just watch you in your room
If I was invisible
I'd make you mine tonight
If hearts were unbreakable
Then I can just tell you where I stand
I would be the smartest man
If I was invisible
(Wait..I already am)

I reach out
But you don't even see me
Even when I'm screaming
Baby, you don't hear me
I am nothing without you
Just a shadow passing through...

[Chorus]

Tuesday, June 26, 2007

Day 2

So, it's nearing the end of the day, and what have I done the entire day?

Well...

I've got 1,200++ words in my report!! Wahaha. Achievement, though not good enough. Maybe write somemore when I'm done.

And I baked 2 chocolate sponge cakes! Though they were burnt and not very sponge-y. =( And I somehow cut my arm. Lol. I don't even know how, when, why. Hmmm.

What else?

No idea. I just want to sleep the rest of the week away. =((

If only

I was invisible.

Or didn't exist.











This might have been easier.

awake

Okay, so I'm awake, finished lunch and now sitting infront of my lappie trying to blog and later do my report. I managed to throw up after blogging yesterday. Kind of sad, isn't it? But wth, who cares anyway? As long as I'm not dead. Lol. Now I have diarrhea too. WOOWWW... Like so predictable I think. I think I'm losing water. If you get my drift. But that's pretty good, because it means I get to lose weight!

Hahaha.

Okay. I AM GOING TO DO MY REPORT THEN PACK MY ROOM. I AM GOING TO DO MY REPORT THEN PACK MY ROOM. I AM GOING TO DO MY REPORT THEN PACK MY ROOM. I AM GOING TO DO MY REPORT THEN PACK MY ROOM. I AM GOING TO DO MY REPORT THEN PACK MY ROOM. I AM GOING TO DO MY REPORT THEN PACK MY ROOM. I AM GOING TO DO MY REPORT THEN PACK MY ROOM. I AM GOING TO DO MY REPORT THEN PACK MY ROOM. I AM GOING TO DO MY REPORT THEN PACK MY ROOM. I AM GOING TO DO MY REPORT THEN PACK MY ROOM. I AM GOING TO DO MY REPORT THEN PACK MY ROOM. I AM GOING TO DO MY REPORT THEN PACK MY ROOM. I AM GOING TO DO MY REPORT THEN PACK MY ROOM. I AM GOING TO DO MY REPORT THEN PACK MY ROOM. I AM GOING TO DO MY REPORT THEN PACK MY ROOM. I AM GOING TO DO MY REPORT THEN PACK MY ROOM.

I try. =X

Oh yeah. HRSS is doing a house visit this weekend. Hee. Wish me luck on getting a bunny! =D

Monday, June 25, 2007

giddy

Bah. I'm feeling wayyy giddy. And the nap just now SO DID NOT HELP. =.= Feel like puking now. Hope it goes away soon. Not going to school tomorrow. Report rushing time. Hope all's well.

BBYE

Sunday, June 17, 2007

Holiday ends! Booooo =(

Today marks the end of the short short 2 weeks break from school. Though it didn't really feel like a school holiday. Anyway, to lighten your mood, here are some stupid pictures I found online.




I wonder if the above 2 road signs are even real. Haha. It would be fun if they were. I would like to see them.


LOL.


I sure do like stupid stuff. Hahaha


*ahem*


Haha. This is so cute. Gosh. How I want a rabbit. Hope I can adopt one. =)


Haha. This is for you Sis.

My lappie is so clean I'm not very used to it. Haha. Hope I don't have to reformat anytime soon, because spending $35 to reformat isn't very cheap. But all for the sake of reliability, well. Yeah. Haha. I don't want to go back to school!!! Hope everyday is like a holiday. How I wish. Bah.

*drifts to bathe* Bbbyyee people~

Wednesday, June 06, 2007

Saturday, June 02, 2007

Fat cats.

Not talking about Thierry, but these 2 cats in the videos below though.


Apparently the cat above is deaf since she was born, so that's why she does not get frightened by the loud noise a vaccum cleaner makes. Freaks Thierry out though.


Scuba diving cat.

You do realise from watching the videos that the 2 cats are really really fat? I mean, they seem so fat that they don't even move much. Thierry isn't even 1/2 their size. And maybe that's why they can do such things to the kitties. Because they don't fight back. Haha.


This video's kitty isn't fat but well, how I wish Thierry could do such a neat trick like that. Haha. Love the background music though. So apt. But I guess the kitty is kind of dumb, begging for non-food stuff, just anything the owner has in his/her hand. =.=


And look what a skinny cat can do to your camera.

Pippy's blog (the cat in the 3rd and 4th videos. Lol.

Friday, June 01, 2007

boredom

Well, the title says it all. It's now the 3rd meeting in school. Why do we have to come back for school for one day after Vesak day and tomorrow will be the start of the June holidays (for us Republicans). Two weeks. Bah. But it's only a week or so of holidays for us poor year 3 students. Week 2 of holidays = FYP (lab lab lab).

The following pictures will tell you how bored I am to actually upload my own pictures. It's been such a long time since I uploaded my face! Hahahaha. Be thankful, because the pictures might scare you. =X


Sat. On the way to work =)


Sun. In the car with Sis driving while I spend time being the narcissist. XD


Me and my pretty phone in the sideview mirror! On the way to pick Eueu & Echo up to go to Pet movers' together with Sis!


Echo driving! I should have recorded the sounds of that crazy woman/owner in the back screaming 'IDON'TWANTTODIE!!IDON'TWANTTODIE!!IDON'TWANTTODIE!!' =.= And that shot was like a miracle. Lol. Because of all the screaming and movement in the car, it's a wonder how I managed to catch Echo looking at me/the pretty phone. Haha. I'm such a lucky photographer. =D

At Pet Movers'...

Echo saved after being harrassed by that jack russell over there.
*please ignore the pink lady. I didn't mean to capture her in the picture. =X


Oh boy, look at the jack russell try to have a go at Echo again. o.O



And if you have the time, please do check out this terribly retarded game: The Impossible Quiz
I almost died trying to play. Now Eueu's addicted. Haha. Good luck dudes.